
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Jedan od strateških ciljeva III. gimnazije kontinuirano je podizanje kvalitete nastave. Stručnim usavršavanjima u obliku predavanja, seminara i radionica educiramo svoje nastavnike te ih potičemo da svoje znanje podijele s kolegama.
Učenica Lana Mandarić iz 4.e razreda i pedagoginja Nada Žalac sudjelovale su na stručnom skupu pod nazivom Kako škola može pomoći u izgradnji uključivog društva. Tema skupa vezana je uz nove perspektive i modele u pristupu prevenciji vršnjačkog nasilja usmjerenog rodnoj, etničkoj i diskriminaciji na temelju pripadnosti različitim obiteljskim strukturama i okruženjima. Paralelno se održavao program namijenjen stručnjacima te program za mlade. Na radionici za uključivo društvo namijenjenoj mladima, učenica Lana Mandarić dobila je odgovore na neka od sljedećih pitanja: Zašto su neke skupine mladih ranjive skupine? Kako osvijestiti i obraniti svoje stavove, preuzeti aktivnu ulogu i poduprijeti okruženje koje vrjednuje različitosti? Skup je održan 25. rujna u prostorijama Centra za mlade Pučkog otvorenog učilišta Samobor, u organizaciji udruge Adopta.