« Oujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | e | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ciljevi:
Profesorica Ivana Dela je od 15. do 21. travnja 2024.g. bila na Erasmus treningu „Imagination Grove: Realms of Imagination“ u Svetom Martinu na Muri, u organizaciji neprofitnih organizacija Lumen iz Ludbrega i HEureka Generator iz Poljske. Trening je okupio strunjake koji rade s mladima iz Hrvatske, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Srbije i Turske, a ukljuivao je razne aktivnosti vezane uz pripremu zabavnih i edukativnih igara uloga koje se mogu koristiti u radu s djecom i mladima. Ova se edukacija odlino uklopila u ciljeve Erasmus projekta „(Role)play and learn: LARP as an educational tool“ i predstavlja odlian temelj za daljnje aktivnosti u tom projektu – izradu vlastitih edukativnih LARP igara za uenike Tree i šire.
U subotu 13. travnja 2024.g., grupa od 17 uenika (i jedne nastavnice, Ive Starevi) je u sveanoj dvorani odigrala LARP (igru s uivljavanjem u uloge) „Spellbound“. Ovu su aktivnost u sklopu Erasmus projekta „(Role)play and learn – LARP as an educational tool“, koji je dio Erasmus akreditacije Tree, organizirale profesorice Ivana Dela, Katarina Essert i Zrinka Gracin, a uenici su se odlino zabavili uivljavajui se u uloge uenika i nastavnika u arobnjakoj školi i istraujui raznorazne misterije dostojne Harryja Pottera. Autori igre „Spellbound“ su kreativci iz tvrtke Freeform Games, a s obzirom da su svi ukljueni uenici izrazili elju za daljnjim sudjelovanjem u ovakvim igrama, koje imaju vrlo velik edukativni potencijal i korisne su za razvijanje širokog spektra vještina, profesorice e ih nastaviti organizirati.
U sklopu Erasmus akreditacije i projekta "(Role)play and learn - LARP as an educational tool", Trea je prošli tjedan bila domain grupi uenika i nastavnika iz nizozemske škole Fortes Lyceum, koja je ugostila našu grupu prije dva mjeseca. Tjedan je bio ispunjen raznim aktivnostima - osim upoznavanja škole i obilaska centra Zagreba, uenici i nastavnici su posjetili Muzej iluzija, a u suradnji s tvrtkom Terrible Creations, odigrali su LARP igru "Tombstone", kroz koji su u povijesnom okruju Divljeg zapada u 19. stoljeu rješavali razne probleme, razvijali vještine pregovaranja i uzajamnu suradnju. Posjetili su dvorac Veliki Tabor i Varadin, gdje su odigrali zabavnu Cluecity escape igru "Tajno društvo", a jedan su dan proveli i u Karlovcu gdje su obišli novootvoreni Experience centar Nikole Tesle i slatkovodni akvarij Aquatiku. Tjedan je završio radionicom izrade koncepata za vlastite LARP igre, te sastankom Erasmus kluba i dodjelom certifikata - ali i dogovorima za nastavak suradnje i idue školske godine.
Više detalja o aktivnostima i fotografije pronaite na padletu:
Od 18. do 26. studenog još jedna grupa Erasmusovaca iz Tree provela je nezaboravan tjedan u Gorinchemu u Nizozemskoj. U školi Fortes Lyceum u sklopu našeg Erasmus projekta "(Role)play & Learn – LARP as an educational tool" sudjelovali su u raznim zanimljivim aktivnostima poput City escape igre u Bredi, potrazi za umjetnošu skrivenom u ciglama Gorinchema i LARP igri "Spellbound" na temu škole magije. Osim navedenih aktivnosti, koje su osmišljene posebno za ispunjavanje ciljeva ovog projekta, uenici su s profesoricama Katarinom Essert i Ivanom Dela, kao i svojim nizozemskim kolegama te uenicima dviju talijanskih i jedne španjolske škole, posjetili Amsterdam u kojem su razgledali Rijksmuseum i brodom plovili kanalima, a obišli su i vjetrenjae Kinderdijka te farmu Kuiper, gdje su mogli isprobati razliite vrste nizozemskih sireva. U cilju vee odrivosti, naša je grupa putovala autobusom i vlakom, što je bilo novo iskustvo koje im je omoguilo i dodatnih nekoliko sati u Amsterdamu, kao i dodatan dan u Beu te obilazak tog grada i Prirodoslovnog muzeja.
Više detalja, kao i fotografije, moete pronai na padletu:
U subotu 4.11.2023.g., šesnaestero uenika ukljuenih u projekt "(Role)play and learn – LARP as an educational tool" u okviru Erasmus akreditacije s profesoricama Ivanom Dela i Katarinom Essert odigralo je svoj prvi LARP - igru s uivljavanjem u uloge. U organizaciji tvrtke Terrible Creations iz Zagreba, specijalizirane za osmišljavanje i provedbu igara s uivljavanjem u uloge, odigrali su igru "Famiglia Bonifacio: Speakeasy" koja se tematski bavi sukobom dviju mafijaških obitelji u Americi u doba prohibicije, i pritom se dobro zabavili, a u tome im je pomogla i bivša uenica Tree Chiara Pumper, sad lanica Terrible Creationsa.
Igre s uivljavanjem u uloge nude nesvakidašnje, jedinstveno i intenzivno iskustvo koje jaa grupnu koheziju i povezanost lanova grupe. Kroz igre iji ishod ovisi o odlukama i djelovanju svih koji su u njih ukljueni osvještavaju se jake strane i slabosti lanova grupe unutar specifinih situacija, poput donošenja odluka, pregovaranja, upravljanja vremenom i resursima te jaanje empatije. Mogu posluiti kao alat za intuitivnije usvajanje novih znanja, poticanje kreativnog razmišljanja i suradnje, usmjeravanje na timski rad i interakciju, rješavanje problema i ostvarivanje ciljeva na zabavan nain, pa stoga imaju velik edukativni potencijal.
U sklopu projekta, osmero uenika u pratnji profesorica Dela i Essert 18.11.2023. putuju na mobilnost u školu Fortes Lyceum u Nizozemsku, gdje e svoje LARP iskustvo podijeliti s uenicima i nastavnicima te škole.
Ove godine III. gimnazija sudjelovala je na "Farm to Fork Festivalu" koji je organiziran kao završno predstavljanje projekta "DG FARMER - Digital education within the Farm to Fork strategy" financiranog iz Erasmus+ programa.
Uenici III. gimnazije, sudionici projekta “STEAM and Ecology” zajedno s kolegama uenicima i nastavnicima škole CDP Greguerias iz Španjolske upoznali su se s aktivnostima hidroponskog uzgoja zainskog bilja koje se provodi u
sklopu projekta. Isto tako, ranije ove godine, prof. Mateja Miklei Hendelja pristupila je radionici te na kraju i završnoj konferenciji navedenog projekta koja se odrala na Agronomskom fakultetu Sveuilišta u Zagrebu. Pritom, okupljeni strunjaci iz podruja obrazovanja i poljoprivrede raspravili su o aktualnim izazovima s kojima se susreu, a uzorkovani su prvenstveno utjecajem klimatskih promjena. Radionica je bila namijenjena nastavnicima srednjih škola, uz implementaciju kreiranih nastavnih sadraja vezanih uz strategiju od polja do stola, odnosno odrivih praksi u poljoprivredno-prehrambenim sustavima. Izraeni materijali potiu razvijanje digitalno informacijskih vještina uenika i nastavnika te uenje novih sadraja uz drugaiji pristup. Materijali su dostupni putem platforme za e-uenje Merlin, vidljivi na poveznici https://dgfarmer.projectlibrary.eu/. Projekt podrava zelenu politiku naše
škole, a skladno tome dogovaramo i nastavak suradnje sa strunjacima s Agronomskog fakulteta.
Grupa uenika Tree, u pratnji profesorice Ivane Jerkovi i ravnateljice Darke Sudarevi, ovaj tjedan provodi na mobilnosti u školi IES Alpajes u gradu Aranjuezu u Španjolskoj, u sklopu Erasmus akreditacije i projekta "Teaching the machines: An introduction to AI". Njihove dojmove i iskustva moete pratiti na padletu:
Dan otvorenih vrata Erasmus kluba Tree odrat e se u etvrtak 28.9.2023. od 13:15 do 14:00 sati u sveanoj dvorani. Svi uenici zainteresirani za sudjelovanje u radu Erasmus kluba pozvani su da dou poslušati Erasmus iskustva dosadašnjih lanova i doznaju informacije o nainu rada kluba u ovoj školskoj godini i projektima koji se pripremaju, te ispune motivacijski prijavni upitnik koji je preduvjet za prikljuivanje klubu.