
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Dijeljenjem nastavnih materijala i primjera dobre prakse želimo pomoći kolegama u planiranju nastave.
Kako je platforma za učenje na daljinu - Loomen mijenjala svoje postavke promjenili su se i linkovi na pojedine sadržaje.
Anđela Gojević, Jadranka Sabolek
Cilj projekta je bio usvojiti jedan odgojno-obrazovni ishod učenja kroz zajednički sat na kojem će učenici zajednički istraživati fizičke pojave. Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: Istražuje ovisnost perioda matematičkog njihala o amplitudi, duljini njihala, masi utega i o akceleraciji sile teže s pomoć računalne simulacije ili izvodeći učenički pokus.
Blok sat je održan 15.12.2021., a sudjelovali su učenici 3. e razreda naše škole i 3.5 škole partnera Gimnazije Andrije Mohorovića Rijeka, a satom su koordinirale njihove profesorice Anđela Gojević i Patricija Nikolaus.
Na zajednički sat škole su se povezale pomoću platforme Zoom.
Učenici 3. e su izvodili istraživanje pomoću Phet simulacije, a učenici 3. 5 su vršili mjerenja u laboratoriju vođeni istim listićem koji ih je vodio kroz istraživački usmjerenu nastavu. Nakon provedenih istraživanja usporedili su svoje rezultate i uz komentare došli do zajedničkog zaključka. Nakon toga istaknuli su prednosti istraživanja fizičkih pojava pomoću simulacije na računalu i izvođenja pokusa pomoću laboratorijskog pribora. Popunili su izlaznu anketu gdje se većina učenika izjasnila da im se sviđa ovakav zajednički sat i da bi željeli ponoviti takav sat.








